Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Donnerstag, 16. Februar 2012

QuiltBlog giveaway...

-dansk tekst, for selv om jeg ved hvad det handler om, så kan jeg ikke forstå
hvad google oversætter fra tysk til dansk *lol*
 Kære QuiltBlog læser, jeg har noget til jer.
Fra firmaet FadenVersand 
har jeg modtaget 5 gavekort,
som jeg med største fornøjelse giver videre til jer.
Hvis I har brug for tilbehør til vores hobby,
så skriv en kommentar under dette indlæg.
FadenVersand sender worldwide, se her.
 
 Sådan deltager du:

1 lod for at være medlem* på bloggen
og 2 ekstra lod for at tage billedet plus
linket til indlægget med over på din blog.
Skriv i din kommentar hvor mange lod
jeg skal lægge i hatten.

*Alle QuiltBlog læser kan være med,
enten som medlem på bloggen eller
som regelmæssige besøgende uden at være
medlem, fordi du ikke har en profil.
Nye medlemmer på bloggen
 er selvfølgelig meget velkomne,
det er klart!

Vinderne udloddes den 4. marts.
Held og lykke!

Kommentare:

  1. Hallo Bente,
    obwohl nur dänischer Text, habe ich verstanden, dass ein Kommentar hilfreich ist, um zu gewinnen :-).
    Ich würde mich sehr über das Losglück freuen.
    Gruß Sonja

    AntwortenLöschen
  2. Moin Bente, ich hüpfe einfach mal rein in den Topf , ich kann mir vieles durch laut lesen verständlich machen, ich liebe ja dänisch.
    LG Sanne

    AntwortenLöschen
  3. Hvor flot Bente, og hvor er det soedt af dig at give videre. Jeg hopper med paa et lod.

    AntwortenLöschen
  4. Hej Bente. Det kan jeg ikke lade være at reagere på når jeg får det serveret på dansk :-D - jeg er ellers blevet lidt bedre til tysk tror jeg! Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Mange hilsner Pia

    AntwortenLöschen
  5. Huhu Bente,
    sag, wo stöberst Du sowas immer auf???
    Liebe Grüße
    Guni

    AntwortenLöschen
  6. Hej Bente

    Jamen jeg snupper da straks 3 lodder. På et eller andet tidspunkt MÅ jeg da vinde noget.

    Anette

    AntwortenLöschen
  7. Hej Bente
    Jeg vil da også meget gerne deltage..
    M.v.h. Inge

    AntwortenLöschen
  8. Hvilken dejlig give away, den må gerne blive min, bare en af gavekortene.
    Jeg er med med 3 lodder.
    Patchworkhilsner fra Esther

    AntwortenLöschen
  9. Sikke en skøn gave at få :) Bare det blev mig!!
    Jeg er med med 3 lodder.
    Ha´ en god dag
    Hilsen Kirsten
    Blog: Knude på tråden

    AntwortenLöschen
  10. Hej Bente. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Knus Lisbeth

    AntwortenLöschen
  11. Hei, Jeg er med - er medlem fra tidligere :o) Flott giveaway !

    AntwortenLöschen
  12. Jeg vil meget gerne være med - og deltager med 1 lod:-)

    AntwortenLöschen
  13. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Krydser fingre.

    AntwortenLöschen
  14. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodder

    AntwortenLöschen
  15. Jeg vil gjerne delta! Rakk det sånn akkurat siden trekninga er i morgen. Jeg er medlem på bloggen din fra før og har linket til deg med bilde fra bloggen min. Da blir det 3 lodder i hatten på meg. Takk for det! :o)

    AntwortenLöschen

Danke, dass du dir die Zeit nimmst einen Kommentar zu schreiben,
das ist nett und darüber freue ich mich!
I appreciate every comment although I´m to busy to respond to them.
I´ll much rather visit your blog. Thank you for your understanding.
Bente

Blogging tips