Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Freitag, 6. Mai 2011

Bloggy & Emma

Hier ist meine Emma und in meiner Sidebar ist
Bloggy, süß nicht wahr ☺
Her er min Emma og Bloggy er i min Sidebar.
Er de ikke bare dejlige ☺
 
My Bloggy – cute, talented and loyal. She can sit, lie down and roll over. Try giving her a pet and watch how she responds. Keep Bloggy entertained by playing ball or giving her a bone. Reward her by giving her a treat. To get her to sit, double-click the black arrow. Double-click again to get Bloggy to lie down. Then hold your mouse button down and make a circular motion to tell her to roll over.

Kommentare:

  1. Emma is identical to the English Cocker we had named Jake , amazing , oh it makes me want one even more to see her , she is gorgeous!! Thanks for sharing this great picture . hugs Sheila

    AntwortenLöschen
  2. Moin Bente, was für ein schöner Hund deine Emma, aber der Bloggy ist niedlich und muß nicht Gassi geführt werden.
    LG Sanne

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Bente !
    Oh wie niedlich Dein Bloggy ich habe mir ebend einige Minuten die Zeit damit vertrieben. sehr Spaßig.
    Wie ich sehe ist Deine Emma auch eine Liebe so wie mein Blacky der jetzt langsam in die Jahre kommt.
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende.
    Ingrid

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Bente, Deine Emma ist ja einfach supersüß.
    Ich glaub, die würde ich sogar mit ins Bett nehmen ;-)).
    Liebe Grüße von Sabine

    AntwortenLöschen

Danke, dass du dir die Zeit nimmst einen Kommentar zu schreiben,
das ist nett und darüber freue ich mich!
I appreciate every comment although I´m to busy to respond to them.
I´ll much rather visit your blog. Thank you for your understanding.
Bente

Blogging tips